kızlar selam. Gebeligimin basından beri normal dogum istiyodum cesaretim vardı ama vakit daraldıkca ve maalesef herkesin dusuncesizce anlattıgı dogum travmalarından sonra normal dogumdan ciddi anlamda korkmaya basladım. Korkumu tetikleyen bir diger faktör ise bebegimin bas ve karın cevresinin normalden 3 hafta önde olması. Yani dogum zamanına kadar böyle gider gününü yakalamazsa ve 40 haftayı da beklersek 4 kiloyu gecebilir. Doktorumla henuz dogumla ilgili konusmadık cok sukur hersey yolunda normal ayda bir kontrollerimize gidiyodum. Bugun 29+5 kontrolumuz vardı. 2000gr 43 cm, sezeryan istiyorum ama bunu dusununce bile vicdanen rahatsız oluyorum var mı benim gibiii olan hissseden sohbet edelim