Burcu9125 ben de içiyodum büyük bardakta 2 3 bardak açık ve şekersiz. Son 1 2 ay kala canım istemedi artık meyve suyu, komposto, süt falan içmeye başladım. Çay kafein içeren bişey sonuçta gebeyken de değilken de çok tüketilmesi önerilmiyor hele de kansızlık varsa oldukça az hatta hiç tüketmemek lazım ama süreç uzun tabi her gün her gün yiyecek içecek değişik şeyler olmuyor. Dengeli gitmek lazım. Sabah çok çay içtiysem mesela akşam içmiyodum ya da ertesi sabah başka bişey içiyodum. O şekilde ayarlayabilirsiniz. Suya meyveler katmayı deneyin ya da çayı limonlu içmeye çalışın