Minikannesi00 Betuss7 hayır canım benimde 3 hafta önden gidiyordu ,38+5 te doğum oldu. Normal tarihinde
Betuss7 Minikannesi00 sezeryan olacağım için 3 hafta önde gitmesi önden alacaklarına işaret demişlerdi ama o yüzden başına gelene sormak istedim