Hayırlı akşamlar arkadaşlar 7+5gunluk hamileyim çok afedersiniz simsiyah çamur gibi akinti var sebebi ne olabilir ilk haftalarda çok hafif oldu yerleşme kanaması dediler geçmişti bugün bi anda tekrar oldu bu sefer biraz fazlaydı neden olabilir başına gelen var mı