Nrmrv Kızlar bebek doğduğunda ilk aylarda düz yatağa mı yatırmak gerek yoksa reflü yatakları oluyor onda mı yatmalı . Park beşik için yatak aldım fakat daha çok küçük olacağından içine reflü yatağı mı koymalıyım düz yer demi yatmalı bilemedim .
Mavisim3457 Nrmrv Ben reflü yatağında yatıracağım. Hem önlem amaçlı hemde kusarsa falan boğulma durumu olmaması için.
Tugbazdmr Nrmrv ben reflü yatağı aldım iyili de almışım her yere taşıyorum valla beşiğine koyuyorum salona geçtiğimde salona getiriyorum
MMad Nrmrv düz yatak olmaması lazım çünkü hem kustuğunda geri tıkanmaması için hem de adı üstünde süt geri gelip reflüye sebep olmasın diye reflü ytağı ya da ona uygun bebek yatağı kullanılmalı