Btldrcn Merhabalar anneler ve anne adayları ☺️ 2 aydır korunmuyoruz biz de eşimle bu ay adetimden 15 gün sonra yumurtlama dönemimde kanamam oldu ara kanama sanıyorum ilk kez böyle birşey yaşıyorum bir de mide bulantısı aşırı uyku halsizlilk ve sabahları kasık ağrılarım var daha adetime 1 hafta var ama merak ediyorum acaba ara kanama da hamile olma ihtimalim var mı ?
newmomB Btldrcn yerleşme kanaması olur derler ama yumurtlamadan sonra olması lazım . Yumurtlama gününüzü net biliyor musunuz yoksa tahmini mi
Btldrcn Yumurtlama günümden hemen sonraki gün oldu kanamam ama leke şeklinde değil de adet gibi oldum acaba yerleşme kanaması mı ara kanama mı
Mahbuss Btldrcn canım adet kanaması gibiyse bence yerleşme değildir tahriş olmuş olabilir yada dediğin gibi ara kanamadır. Yerleşme kanaması yumurtlamadan 6-12 günler arası olur diye biliyorum eğer döllenmisse ama herkeste olmaz yerleşme kanaması
newmomB Btldrcn yumurtlamadan hemen sonra 1 günde döllenen yumurta rahme yerleşmiş olamaz çünkü 6-9-12 gün arası döllenen yumurta rahme ulaşıp yerleşmeye çalışırmış kanamanın sebebi de bu rahme tutunması o da her kadında olmuyor