Hastanedeyim bu surecde .Tansiyonum yüksəkdi bu səbəblə yatırıldım 35 haftaligim.ve Bebeğim erken gelmek istiyor.doktor bekliyor.sancilarim çıkıyor.Ve cam sakura Hastanesi’nde yım. Burdakı hemşireler çok kötü onu diye bilirim.doktor yüzünüze gülüyor iyi davraniyor.hemsireler sanki hastanenin müdürü gibi .göz kivirmalar falan.neyse o konuyu çıkarttım.Allahdan doktor iyi . inşallah doğum sürecim iyi olur.benim için dua edin.riskli gebeliğim.herseye rağmen kendimi.iyi hiss etməyə çalışıylrum.dua edin benim için.sizinde inşallah güzel dogumlariniz olur.🥰