Yasoeso ben 3 ay kendi denemelerimizle hamile kalamamıştım. Adetim çok düzensiz bir türlü yumurtlamayı yakalayamıyorduk. Uygulamalardan takip ediyordum yumurtlamamı ama bizi yanıltıyormuş uygulamadaki yumurtlamalar hep yanlış gösteriyor. Sonra ovulasyon testi aldım ilk denemede hamile kaldım.
Her gün aynı saatte yapılmalı (ben 17.00 yapıyordum hep)
Testi yapmadan önce 2-3 saat sıvı alınmamalı su vb
Adet bitiminden hemen sonra ovulasyona başlamalısın çünkü bazı kadınlar adet biter bitmez yumurtlar olmaz diye bir şey yok. Hiç eksiksiz yapmalısın iki çizgiyi tam koyu görene kadar
Ovulasyon testine idrarı fazla damlatmamalısın 3 damlayı geçmesin yoksa yanlış sonuç verir
Bir de zaten yaptıkça anlayacaksınız gün geçtikçe 2. Çizgi koyulaşmaya başlayacak 2. Çizginin koyulasmasına yakın da ilişki yaşamalısınız çünkü yumurtlamadan bir gün önceside çok önemli sperm 48 saat yaşadığı için
Size son tavsiyem bu ay yumurtlama dışında ilişkiye girmeyin spermin kalitesi düşmesin. İnşallah olacaktır