Kubradgrmncgl66 Benim tek kişilikti doğum yapmadan öncede sonrada tek kişilik odada kaldım şans eseri tek kişilik oda geldi
Toprakksx1 Tek oda gayet temiz kontrol için oraya gidiyorum gitmeden önce baya araştırdım 16+5haftalık hamileyim doğumu da orda yapacağım etrafımda orada doğum yapanlar var ve odaların tek kişilik olduğunu söylüyorlar🌸
Cyln00 Toprakksx1 16+6 yım bende aynıyız hemen etlikte doğum düşünüyorum ☺️ sezeryan olanlarda dikişi ve kesiği kötü yapıyorlar diye duydum sadece