Bugün 11 de kontrol için gittik Dr suyun bi tık azalmıs dedi dooplere yolladı ordaki radyoloji azalmıs ama çok risk yok dedi baş aşşağı olan çocuğuuuum yan yatmıs gene🤦🏻♀️ 37 haftalıgım ultrasonda 38 çıkıyo nst çekildim Dr ilk nst beğenmedi hep sabit cıkmıs olmaz dedi 2. Beğendi ama pazartesi tekrar cagrdı herşeye hazrlklı ol dedi agrın sancın olursa veya bebek hareket etmezse hemen gel dedi ben zaten paniğimm bu Dr benden daha panik pinpirik su azalması yaşayan varmı aranızda kızlar ?? Kaçıncı haftada sezeryan oldunuz öyle durumda