Arkadaşlar son 2 haftadır sürekli her şeye ağlıyorum ve artık kendimi çok yalnız hissediyorum kimseyle görüşmek istemiyorum sosyallesmemeye çalışıyorum bir şeye kırılmamak için. Eşim sürekli yanımda olmaya çalışıyor ama onu bile üzmemek için yanımda istemiyorum. 18+3′teyim ne zaman bitecek bu ağlama işleri ilk 3 ayım çok güzeldi oysaki 😢 bana bı fikir verin yardım edin 😥