Merhaba kasılmalrınz varmı sancınız çikiyor mu 37+3 üm kasılmalrm çikiyor 2 eski sezeryanım var artik Dikişlerim de acımaya başladı dikiş üstü alt karın bölgeside dokununca felan acıyor. Şehr hastanesi gün vermemekle ısrar ediyor sancı çikiyor seruma yolluyorlar devamlı yarın son kez oraya gidicem ne dicekler bilmiyorum. Olmazsa cuma özelde randevum var sancı çikarsa alınıcak. Bu arada bi önceki de 36+6 da sancılarm durmadığı için alındı. 1 hfta solunum sıkıntısı oldğu için kuvezde kaldı. 2600 doğmuştu oğlum. Şuanki bebeğim 3100 gr görünüyo du geçen hafta. Ama önmli olan ciğer gelişimi tabi. Önde olması bi anlam ifade etmiyor