TugbaL 33.haftamda kafası yukardaydi, donmezse 39da alirim dedi hoca. Donme ihtimali yokmu dedim. Donerse 36 en gec 37 de doner dedi. 38den sonra donme ihtimali cok cok az dedi. Az canim sıkıldı cunku normal istiyorum. Biraz arastirdim yuzde 4bebek basasagi dönmüyormus, dua ediorum,ins sizinki de doner