Merhaba hanımlar. Bugün 34+0 olduk dün muayenede 2080 gr çıktı.Dr biraz zayıf dedi 100 150 gr kadar beklentimin altında dedi daha doğrusu.Uzuldum biraz modum düştü. Sağlığı ve suyu yerinde çok şükür. Bebeğime kilo aldırmak için neler yemeliyim? Ceviz badem mas fasulyesi protein muz kaşar bunları biliyorum. Bunlar dışında ne yapabilirim. Ben şunu yaptım kilo aldı dediğiniz ne var acaba. Şimdiden teşekkür ederim