Berrin- 37 haftalık gebeyim bugun doktora gittim bebek ters dedi, haftaya gel,sezeryana alacağız dedi,bu durumu yaşayanlar var mı ,yada bebeği baş aşağı dönen var mı
bebegimmm60 Berrin- Eğer normal doğum istemiyorsanız olabilir ama normal doğum yapmak istiyorsanız henüz erken son anda bile baş aşağı dönen bebekler var 40a kadar neden beklemiyorsunuz
Berrin- bebegimmm60 normal doğum istiyorum başından beri,bebek 2 hafta geriden geliyormuş alanı dar dönmez dediler,anasteziye yolladılar 8 tüp kan aldılar,haftaya gideceğim karar vercekler bilmiyorum artık
bebegimmm60 Berrin- Bilemedim benim 32 den beri kontrollerimde bebeğim bi baş aşağı oluyor bi makat geliş oluyor sürekli dönüp değişiyor şuan 35 haftalık doktorum son an bile değişebilir belli olmaz dedi bana o yüzden beklemedeyiz