akdogann Arkadaşlar 14+4 haftalık gebeyim . 1 haftadır bel ağrısı yaşıyorum belimde bıçak kesiği gibi net bir çizgi var sanki orası batıyor hamile olduğumu öğrenmeden öncede bu ağrıları yaşamıştım . Benim gibi olan var mı sizce sebebi nedir
akdogann Basakhilal Evet internette de o şekilde okudum ama internete de güven olmuyor burda ki bilgiler daha sağlıklı geliyor 😂🥰
akdogann FatSon9993 Mide ekşimesi şikayetimde vardı geçen ay ilaç verdi artık o konuda çok şükür iyiyim haftaya kontrole gitmeyi düşünüyorum bel ağrısı şikayetimi de söylicem
akdogann Tessd Bende aynı şeyleri yaşıyorum kasıklarımı çok şişkin hissediyorum sanki patlayacakmışım gibi geriliyorum