bende de farklı zamanlarda iki kez oldu kadın doğum doktorum ilgili başka bir branşa yönlendirdi ama ben gitmemiştim, bebeği olumsuz etkileyecek bir durum değilmiş merak etmeyin. 😊 27. haftaya giricem bir sorun yaşamadım ben. ama tabi siz endişeleniyorsanız tabiki doktora gidin. ben endişeli değildim.