Dnzeymn12 Ekim anneleri gün aldınızmı ? Ben 10 una aldım kızımla kavuşmak için 😍 35+4 üm bugün kontrolüm ve işlemlerim yapıldı heycan dorukta 😍🤰
Eylulum25 Dnzeymn12 bende 35+4teyim bugün nst ye girdim sancı çıktı 2 seferdir ama hissetmedim hiç ayrıca bebeğin karın çapı küçük 10 gün geriden geliyor doktor pazartesi tekrar bakacak erken doğum olabilir dedi bu durum da olan var mı
Dnzeymn12 rabiatkncee mecburi sezaryen canim. Amin insallah hep beraber saglikla kavusalim yavrularimiza 🤲😊
Dnzeymn12 Eylulum25 yaa umarim vakti zamaninda saglikli bi sekilde dogum yapip alirsiniz kucaginiza 🤲☹️
e_dmr Dnzeymn12 10.10′u bizde düşündük ama beklermi beklemezmi bilemedik minnoşumu. Oyuzden haftaya olan kontrolde birdaha konusacagiz. 36+3üz