Kızlar hepinize merhaba başlıktaki ilacı kullanan var mı tedaviye ilk başladığım zaman vermişti bunu bana doktor meğerse zayıflamam için vermiş ama bana bisey söylemedi neyse kullandım ben onu 3 ay geçti gitti aşılama denedik olmadı rahim filmi temiz çıktı bugün adetimin 4. Günü kontrole gittim baktı hersey gayet iyi dedi yumurtalikqlr biraz dinlensin ara verelim tedaviye üst üste tedaviyi önermiyorum dedi verdiğim matofinden kullan yine biraz kilo fazlalığın var dedi ama 5 aydır gidip geliyorum bana zayıfla falan demedi ve sanki ilaç bana daha çok kilo aldırdı gibi hissediyorum doktora bunu da söyledim olmaz öyle bisey dedi bu ilacı kullanıp kilo veren oldu mu yardımcı olur musunuz