Birceliiiii Kendi ismimi görünce (nursena) yazmadan geçemedim cok koyulan bir isim değil ama bilenler varmış demek ki 😅
tambirleydi Sena nur daha güzel gelldi bi şık daha size:) karışık kafanızı bi şık daha karıstırayım dedim :) ama rana ismi de çok güzel . Ay ben bile secemedim . 5 şık arasında kaldım hocam iljggdff