Beratelifnr bence moralinizi bozmayın ve bu korkuyu atlatmaya çalışın dualarınızı okuyun belli ki manevi olarak çok zayıf düşmüşsunuz
Size en azından dikiş atıldı bana dikiş de atılmadı darliktan dolayı rahim ağzına kadar yırtıklarım vardı 8 ay da iyileştim ben elhamdülillah ama iyileştim tamamen çok şükür 8 ay boyu eşimle tek iliskimiz olamadı
Beni 41+5 de yatışa çağırdılar sabah 9 da ordaydum ne acilmal nede yumusama bile yoktu doğuma dair tek bsy yoktu 10 da fitil verdiler tüm gün bir buçuk dakika da bir sancı çektim hippersanci diye bsy olmuşum yani doğum anında bile bu kdr sık sancı çekilmiyor bana öyle dediler yani, 24 saat kalması gereken fitil akşam 5 6 gibi çıkarıldı tabi tüm gün fazlasıyla sancı çektim yoruldum acısı zaten belli gece boyu 3 dk da bir sancı çektim sabah muyane de sadece tek parmak girdiğini dediler öğlen suyumu patlattılar o zamana kdr ztn gücüm kuvvetim fazlasiyla azaldı aç susuz uykusuz patlattiktan sonra inanılmaz sancılar akşam 5 6 ya kadar bayılacak duruma geldim epidural istedim sonra acilmam birden oldu 9 10 gibi doğum başladı bir buçuk saat ıkındım o kadar kanamam varmış ki bebek içeride kayıyormus kandan o yüzden çıkamıyor, vakumla çıkardılar doğumdan sonra bir saat dikildim ve kanamam durdurulmaya çalıştılar ancak durdu içeriye uzunnnnn kumaş parçaları gibi gazli bez parçaları soktular sonda taktılar üç dört gün sonda ile hastanede yattım kan kaybından 2 poşet kan takviye ettiler, üç dört gün sonra gazlı bezleri almaya geldiler ama yapışmış su fiskirttilar tabi bu sorun değil sorun tamamen yaralı bı yerden gazlı bezler çıkarken ki acı, gaz maskesi verdiler ztn anca çıkarabildiler acısı dayanılmicak bsy, eve geldim bir ay ayakta 30 saniye kalamadim yattım oturdum tüm annemin yanındaydim en az 5 ay 10 dan fazla ayakta duramadim, beni içeriyi dikmediler dar olduğu için daha da daraltır diye kendi haline biraktilzr dikisli yerler çok daha çabuk iyileşir ama kendi haline bırakırsan yaş yer hemen iyileşmiyor doktorlar demişti zaten 6 ayda yeni kaynamaya başlar yaraların diye, gerçekten öyle oldu ancak 6 aydan sonra yavaş yavaş iyileşmeye başladığını anladım ha aralarda kadın doğum muayenelerinin de muayene ederken ki acısınından da bahsetmiyorum, yani nasıl bir travma yaşadığımı az buçuk anlatabilmisimdir ama hepsi geçti mi ? Geçti ? Niye hiç pişman değilim normal olmasindan çünkü vücudum bunun üstesinden gelebilecek bir durumda, oğlum da en doğal yollardan en sağlıklı şekilde doğdu, ve şimdi supriz ikiz gebeyim 10 ay sonra, düşünsenize sezaryen üstüne sezaryen olmak beni çok daha korkuturdu, ayrıca sezaryenle 7 kat kesilip dikiliyorsunuz, oda az değil acısız diye risksiz ve etkisiz bir doğum değil
Şimdi hiç bsy kalmadı çok şükür elimde olsa yine epidural işteyip normal doğum yaparım Allah’ın izniyle yaşadım gördüm ya, herşey normale döndü
Sizde herşey geçecek, vucudunuz iyileşecek, bana ebe demistiki dikişli ve yaralı yerlerinden korkma vücudun o bölgeyi çok daha sağlam haline getirecek demişti gerçekten de öyle canım benim Allah’ın yaratilisi böyle, herşey muazzam iyi olugotyama biraz zamanla kendine zaman tanı doğumun geçti bitti yaraların iyileşecek ve sen daha da güçlü hale geleceksin, güçlü olman lazım sen birde artık bir Annesin… Allah’ım yardımcın olsun, gönlüne ferahlık versin, ibadetlerini aksatma bol bol oku kendini ve kendine Allah’ın yaratılışına güven…. 🤲🏻🌼❤️