Merhaba güzel anneler 36+6 haftalık hamileyim ve planlı sezeryan istiyorum doktor bana 14-20 ekim arasında tarih verdi haftalık olarak ntsye alınacağımı söyledi verdiği tarih aralığı bana çok uzun geldi bebek neredeyse 41 haftalık olucak sorduğum daha bekletmekten yanayım dedi 2.800 kilosu şuan normalde sezeryan da öne alınıyor diye biliyorum ama doktor bu şekilde söyledi bu şekilde bir durum yaşayan var mı bana bilgi verirmisiniz