Geçmiş olsun sağlıkla büyüsün inşallah, normal yaşanan durumları yaşamışsıniz aslında ilk bebegim normal dogumdu 4.gun sütüm.geldi mecbur mama verdik, her bebek ilk doğum kilosunu kaybeder çünkü ödem var bir miktar o dusuyor doğunca
Ama duygusal olarak bebeği zorla çıkartıyorsun düşüncesi ve ilk ayağa kalkış konusunda haklı olabilirsiniz.
Yine de her dogum her bünyeye farklı etki ediyor sağlıkla doğmuş şükür sağlıkla da büyüsün insallah