Şimdi sizlere bisey sormak istiyorum benim arkadaşımın bir sorunu var 3 ay önce adeti 5 gün geçti gebelik testti yaptı 4 tane test yaptı buarda hepsi pozitif çıktı ertesi gün kan vermeye gidecekken kanama olustuğu için hemen acile gitti testler yapıldı kanda negatif çıktı 1 ay sonra normal bir şekilde adet oldu oda 5 gün sürdü bitti şimdi buayda yine 5 gün gecikme yaşadı dün test yaptı pozitif yarın da doktora randevu aldı gidecek ancak şuan adet oldu böyle bir durumla karşılaşan varmı aranızda şuan hastaneye gitmek istemiyor acil saatine denk geldiği için yarın sabah kadın doğuma sıra aldık ona gidecek bize normal gelmiyor bu durum