Ghuy Kizlar 31 haftaligim gece uyurken agrilarim oluyor ,gobegimde sanci oluyor acaba yalanci sanci dedikleri bumu 🤔🤔🤔
SevgiTkn Ghuy Aynen canım arada sana sinyal verir. Ben geliyorum diye. Geldiği zaman anlayacaksın zaten 😀
desagr Ghuy 31 hafta yalancı sancı için erken canım, benim 35te bi iki kere oldu belimden bi batma gibi doktoruma söyledim yalancı sancılarda doğum habercisidir daha erken senin için demişti 🤷🏽♀️
SevdenurTirasci Ghuy 37haftalıgım dün gece karın agrısı ile uyandım ve kasıklarımda agrıodu ama dayanılmıcak sekılde degil eger agrılara dayanıyorsanız ve sancı boyutu hep aynıysa yalancı sancı
Mervedrn Bebeğin bir yere toplanması, adet sancısına benzer ağrılar.. Eğer düzensiz ve günde 10 kereden az oluyorsa yalancı sancıdır demişti doktorum
Ghuy desagr gece karnima agri giriyo sanci seklinde adet sancisina benziyor gece uyuyamadim , simdide ayni sekil oldu uzandim dinleniyorum banada erken geliyor😒
desagr Ghuy Gaz sancısı olabilir mi ki 🤷🏽♀️ Benim bazen o kadar kötü oluyo ki doğurucam sanıyorum 😂 ama gaz sancısı oluyo karnımdan vuruyo
SevdenurTirasci Ghuy bizim bebiş 28 haftalıkken başladı gelcem diye ugrasmaya :)) ama ben psikolojık olduguna da ınanıyorm