Filizsz Kizlar 14 haftalk hamileym bugn geldm doktora net bise soyleyrmem ama kiz dedi kız denip sonra erkek olduğunu öğrenen varmi kiza benziyor dedi suan erken mi sizce net olmamasi normalmi
Seyma-nur_ergn Filizsz aynı durumu bende yaşadım doktor kıza benziyo 1 ay sonra gel net bakalım dedi kız dediği için inanmak istemiyorum 😄😄 ama bütün belirtiler hep erkeği gösteriyo yooksa benmi psikolojik olarak öyle hissediyorum bekleyelim görelim kısmet 🤷
Filizsz Seyma-nur_ergn bende hala erkek hissediyorm cok guzel geciyo hamielligim kizimda boyle degldim bilmiyorm ya kıza benziyo dedi iste gorursem soylerm dedi ilk bakti baya dedi kiza benziyor ama net bise demiyorm dedi ayy valla hakkimizdan hayirlisi olsn erkege o kadr odaklanmistm ki inanmiyorm hala kiza 🤣