Fatmaaa95 Herkese selam bebek deterjanı ıslak mendil şimdiden alsam olur mu sizce doğuma 7 ay var herhangi bir bozulma olur mu ?
Melike_02 Fatmaaa95 olmaz canım bende çok erken aldım stokladım uygundu fiyatı bi sorun olmadı serin kuru bi yerde ağzı kapalı bi şekilde saklarsan bi sıkıntı olmuyo
Nur_50 Fatmaaa95 ben 20+4 haftalığım erken diye almıyorum çünkü son kullanma tarihi var geçebilir Şampuan Pişik kremi Çamaşır deterjanı ve biberon temizleyici Islak mendil son ayıma bıraktım. Hem kuruma ihtimalide var olmaz diye birşey değil 😀