Sahtemelek Beta değerim 12sinde 20 14unde 70 Ve bugünde 1216 çıktı Bebeği ve keseyi görmek için ne zaman gitmeliyim doktora en son 15 Ağustosda adet oldum
Busss123 Sahtemelek 5 gün gecikmişsiniz ben 9 gün gecikmeyle gitmiştim kese ve kalp atışı karından ultrasonla gözükmüştü
Evremoz Sahtemelek 5 bin beta görmen en garantisi. 24 saatte bir öncekinin 2 katına çıkar ona göre hesaplayıp randevu oluşturabilirsin
Sahtemelek Busss123 normalde 37 gün de bir adet oluyorum ben düzensiz aslında yani yarın adet olmam gerekiyor
Evremoz Sahtemelek yükselmiş, bence bu işin azı çoğu yok kanda serbest dolaşan Bi hormon bu önemli olan artması 10 aşağı 5 yukarı takılma
Sahtemelek Akduygu benim adet günlerim düzensiz 37 günde bir oluyorum aslında yarın adet olmam gerekiyor ben geçen hafta öğrendim hamile.oldugumu o yüzden emin olamadım ne zaman gitsem diye , sizce değerim iyi yükselmiş mi
Pitircikkus Sahtemelek bende en son 15 ağustosta adet oldum 6 haftalık olunca gıdecegım ayın 27 sınde yanı sızde bı hafta daha bekleyıp gıdebılırsınız