Kızlar bugün hiç durmadan 2 saat araba kullanmam gerekti. Araba kullanırken de ara ara kasıgıma agrı girdi. Şuan istirahat ediyorum kasık agrım hafif hafif devam ediyor doktoruma yazdım istirahat et bişey yoktur dedi. Araba kullanırken neden olmus olabilir ki