mombarbie_ Adet ağrısı gibi çözemedim saat 12den berri var bazen geçer gibi oluyor geri aynı aynısını yaşayan var mı Bi problem varmıdır en son 2 hafta önce kontrole gittik
Deletedmom_85 mombarbie_ bazen banada kisa süreli gelip gidiyor. Rahim büyüdüğü içindir canım stres yapma
dlb97 mombarbie_ bugun aynisini ben de yasiyorum sabahtan beri regl oluyormusum gibi belim karnim ayagim agriyo ben de 16. Haftadayim
mombarbie_ Deletedmom_85 regl ağrısı gibi yani normalde şiddetli yasamiyordum ama regli sancılarımla aynı ilk gebeligim endiselendim 12 haftalarda da olmuştu 3 gün sürüp geçmişti aslında ama insan endişe ediyor
Deletedmom_85 mombarbie_ ha Benim o kadar şiddetli değil lekelenmen kanaman falan yoksa stres yapma ya
mombarbie_ Deletedmom_85 kanamam vs yok inşallah hersey yolundadır akşama kadar bekleyeyim bakalım birsey değişmezse bi kontrole giderim
Deletedmom_85 mombarbie_ 12 haftada da 3 gün sürdü diyorsun ama bir iki gün bekle bence inşallah bir şey yoktur