sütünüz gelmiyor değil büyük ihtimal tıkanma yaşamışsınız. 4 günlük bebege 1 kaşık süt yeter öncelikle kendinizi toparlayın. böyle sıkıntı ettikçe daha da kötüleşir. aynısını kızımda bende yaşamıştım. güzelce ılık bi duşa girin. gögüslerinize masaj yapın. dogru emzirme yöntemlerini uygulayın meme başını dgl siyah olan bütün kısmı bebegin agzına tutturmaya çalışın. ve evet sagım şart gögüsleriniz şiştyse bu sütten dolayı. onu boşaltmanız lazım. benim koltuk altımda bile şişlikler oluşmuştu tıkanmadan dolayı. ama dediklerimi yaptıktan sonra elektrikli bi pompayla bi sagım yaptım. 2 küçük biberon süt çıkmıştı şişliklerim inmişti. çok rahatlamıştım