1850 JeyranAhadova arkadas suan kacıncı haftanızdasınız dememiş😁😁kacıncı haftalarda dogum yaptınız demiş😅😅yanı dogum yapmıs olanlara seslenmıs. Soru yanlıs anlaşılmış. Genelde erkek çocukları 40 haftayı doldurur derler ama bılmıyırum benımde ılk cocuk😁😁
Selim_Alparslan JeyranAhadova bende çok merak ediyorum ne zaman doğacak herkes 10 gün gün diyorlar ama 🙄 25 haftalığa giriyoruz 👶🏼
AygyulSina JeyranAhadova ben daha dogum yapmadim ama arkadasim 41 haftada dogum yapti ilk bebegi erkek
Firdess JeyranAhadova ben tam 40+0 Doğum yaptım suyum azaldığı için suni sancıyla Doğum yaptım. Suyu olaydı 41e kadar beklerdik canım kendi sancımı ☺️
Annesininkuzusu0911 JeyranAhadova görümcem 37+4te doğum yaptı erkek. Arkadaşım da 38+2de yaptı erkek canım. Bende 37 haftalığım darısı bize inşallah 40ı beklemez çünkü artık dayanamıyorum 😄