-meso- Korse takmadım çünkü hem ağustos sıcağına denk geldi ,hemde dikişlerim çok acıyordu asla karnımı sıkıştıramazdım..Kan ter içinde kalıyordum bide korse taksam bayılırdım heralde.Biraz karnım var ama sarkma olmadı çok şükür. 23 kg aldım tabi onun etkisi de var.Biraz kilo verip 6.aydan sonra karın çalışırsam iyice toparlar gibi