Kızlar ben 18+4 hamileyim ve gebeliğin başından bu zamana hiç böyle bir sorun yoktu akıntı var sürekli ve kokulu sürekli duş alıp çamaşır değiştiriyorum ama bugün birisi dedi enfeksiyon bebeği öldürür acil doktora git diye acil mi gidiyim yoksa randevum var 2 haftaya bekleyimmi çok korktum sormak istedim yaşayanlar varmi bu durumu 🥺🥺