Papatya-09 Busee0311 bende 28+4üm doktoruma normal doğum istediğimi söyledim bana da 36 da çatı muayenesi yaparız dedi bende sizin gibi tedirginim erken olduğunu düşünüyorum internetten araştırdım hep 37 den sonra yazıyor
Busee0311 Papatya-09 evet bende araştırdığımda hep öyle söylüyor ama doktoruma güvenmeyi tercih ettim şahsen baya bilindik ve tecrübeli bir doktor elbet bir bildikleri vardır sanırım tehlikeli olsa yapmazlar diye düşünüyorum