Busakturk Daha önce burada gezerken 30u geçenlere oo bitmiş sona gelmiş derdim simdi 32yi geçtik ama sanki zaman basta hızlıydı simdi durdu gibi sizde durumlar nasıl😍
aysenuurr11 Busakturk bende 31 oldum sayilir valla bana 20ler gecmemisti, simdi geciyor gibi hazirliklar hiz kazandi filan ondan herhalde😊 saglikla vakitlice gelsinler insallahh🤲🏻
Eyvahvaveyla Bana da 20ler hiç geçmedi şimdi 32nin içindeyim Allahım hemen 35 olsun diye dua ediyoruz eşimle
Silaygc2110 Busakturk bizde 31+ 3 üz. Hazırlıklara başlıycaz inşallah artık umarım çabuk geçer de bir an önce kavuşuruz diyoruz. Hayırlısı ile sağlıkla gelsinler inşallah 🥰