papatya_01 İlk duşumu alırken su geçirmez bant vardı sorun olmadı. Geçen gün kontrolde bant çıkarıldı doktor artık kullanmam gerelmediği açık kalıp hava alması gerektiğini söyledi. Hiç aklıma gelmemiş sormak. Şimdi nasıl duş alıcam dikişlerim tamamen açık
Kbrtncy44 Sezeryan sonrası 2. Günümde brnde bantla yıkanmıştım sonra hemen çıkardım ama hava alması için bi sonrası için tekrar bant alıp yıkanmıştım. 3. De gerek olmadı zaten
Naressmom1644 Daha takma bant yavrum Hicbirsey olmuyor. Islak tutma. Terlediginde sürekli kurula. Pamuklu atletin üzerinde olsun dikislerinin. Terledikce atletini değiştir. Ama bant takma Korkmadan duş al
Hil7889 Benim su geçirmez bantım 10 gün kaldı. Sonraki 10 gün batikon sürdürdü. duştan sonra kuruladıktan sonrada batikon sür dedi dr. Sonraki 10 gün de iz kalmaması için kreme başlattı.