adatuna kesinlikle, katiliyorum. Yani kadıncağız yapamadım diyor . Sen nasıl yapmazsın, pis bırakılır mı Bi ayna da mı bulamadın! Ne demek ya. O çok medeni gördüğünüz Avrupa ülkeleri nasıl doğal olacaklarını şaşırdılar artık ne jilet ne ağda yaptıranlar var ve bunu özgürlük olarak görüyorlar. Tamam belli Bir boyuttan sonra kesilmesi gerekiyor ama yapamayana ya da 1 2 mm uzamış olana da pis demek linçlemek nasıl Bi mantık. O akşamları oturup izlediğiniz pembe diziler ,filtreli kameralar yüzünden hepiniz onlar gibi olmaya çalışıyorsunuz. Oturup araştırıp okuyup öğrenin bu kılların bir işlevi var ,maximum uzamasi ne kadar olmali diye ölçüsü var ,sağlık açısından nasıl alınması gerekir diye yöntemleri var.