Erme Durumlar nasıl kızlar ben cok halsizim elim ayağım kalkmıyor enerjik uyanıp 1 saat sonra tam tersi oluyorum modum düsük eski enerjik güzel günlerimi özledim doğumdan sonra düzeliriz umarımm
Sahrasema Erme aynı hiç bir iş yapasim yok hayattan kopmuş gibiyim birde kızım var onun arkasında kosturuyorum yorgunum yani daha bugün bebişin kıyafetlerini yıkadım hastane çantası falan yok ortada ev berbat temizlik yapılacak kim yapacak diye düşünüyorum 😂
ebruuu- Erme biz de 37+0 olduk bugün, aynı şekilde ben de çok halsizim artık çabuk yoruluyorum geceleri uykum hiç yok 😔
Zeynep_Sedat Erme 36 haftaya girdim benimde enerjim. Sıfır biran önce doğsun da moduma girmek istiyorum. Kımıldayamıyorum karnım taş gibi. Ne bilim. Sıfır enerjiiiii🙂