Senolinka ben elektrikli aldım taşınabilirdi üst kısmını çıkardığım da manuel olarak sallanıyordu mutfağa da götürüp koyuyordum o şekilde 4 ay kadar elim ayağım oldu sonra kutusuna kaldırdık şimdi tekrar hamileyim yine onu kullanıcaz eğer vermiş olsaydım yine aynı elektrikli olanı alırdım, joie sansa benimki