Saadeettt Merhaba ilk hamilelik ve 4 haftalik kasiklarimda ara ara şiddetli ağrılar oluyor normal mi acaba
Feyzasucu Saadeettt canım benımde ılk gebelık bende senınle aynıyım hemen hemen kanaman olmadıkca normalmıs onlat :)
ebrarmom08 Kızlar bende bisy sorucam belimden sag kalcama vuran bi agri var zorlamadm felanda kendimi oturup kakarken ve egilirken cok zorlyyo bu konuda fikri olan varmi ? Internete baktm bu tarz agrilar ayı daha buyuk kadinlarda oluyomus genelde ama biz 2 ayligiz daha 🙄
desagr ebrarmom08 Ay valla 37deyim daha yeni yeni öyle ağrılarım oluyo 🤷🏽♀️ Doktorunu arayabiliyosan bi an önce sor canım
Zmraemr ebrarmom08 32 haftalığım ilk aylarda yaşamadım ama dr yapacak bir sey yok sinirlere baskı olur dedi ağrıyan kalcanizin üzerine yatmayin cok ayakta kalınca da etkiliyor
ebrarmom08 Saadeettt adet sancisi gbi olursa doktorum sakincali demisti ama hafid ve gelip geciciyse hic korkma 😊
ebrarmom08 desagr numarsni almamistm 🙄 sabaha karsi ustumu ckrtp yatmstm ustumude actm ara ara usutmusumdr blki diye kndimi teselli ediyorm
desagr ebrarmom08 Benim karnım büyüdüğü için zorlanıyorum ondan vuruyo ağrı ama daha öncesinde belkide dediğin gibi soğuk almış olabilirsin, önemli bişey değildir inşallah canım
Dimple23 Saadeettt kanama olmadığı sürece bişi olmaz vücut adet olmak istiyo çünkü kendini ona hazırlıyo normal yani ilk 3 ay magnezyum kullanılmaz ..