36+4 deyuz dun gece sırt agrılarım vardı ,11 den sonra bebegu az hıssetmeye basladım . Gece aşırı rahat uyudum saga donemıyodum artık sag ve sol boş hıssedıyorum. Hatta karnımda Allah korusun bebek yokmuş gıbı kucuk hıssedıyoeum karnımı. Sonra sabah uyandım hala kıpırtı yok Kahvaltı yaptım ettım, soguk sular ,muzıkler hıcbırı bıseye yaramadı. Bızde 3 sat sonra doktora gıttık. Ultrason nst normal. Serum taktı, tekrar nstye baktı. Sonra yanına gıttım ıyı dedı, Bu arada benım doktorum tatılde bu hafta ama o doktora yonelttıler. Sonra doktor bebek harekrtlerını hıssetmen cok onemlı dedi. Senı şuan sezaryene bıle alabılırım dedı , bende sımdı ıstemıyorum dedım Cıger gelıstırıcı verdı vurulması ıcın. Sonra gece sonuna kadar bak dedı hareket yoksa gel dedı. Hafyaya Salı da randevum vardı yani. Az daha dayansa dıyorum. Siz boyle şeyler yaşadınızmı