Selam kızlar, hamileliğimin 19+5.haftasındayım yolun yarısı bitti ve ben zaman zaman kendimi çevremdeki kişilere ve olaylara karşı aşırı yıpratıyorum, kavga ediyorum ve öfke kontrolü problemleri yasıyorum, aşırı ağlıyorum sonrasında aöa iş işten geçmiş oluyor, kafama takıyorum sinirim insanı dövücek düzeyde kimseyle geçinemiyorum. Bu sinirin bebeğimin gelişimine etkisini biliyorum ve kötü etkiliycek kolik bi bebek olucak diye çok korkuyorum. Kendime söz verdim bidaha bebeğüme de kendime de bunu yaşatmıycsm sizce bişey olurmu korkuyorum , sinirimi alsın diye kuran okuyorum rahatlamak için :(