Bagci01 İlk haftalarda dikkat ediyordum sürekli sol tarafa yatıyordum artık şuan 13+4 haftalık gebeyim sürekli solda yatmaktan boynum ağrıdı sırt üstü ve sağ tarafa yatıyorm şu 3 gündür sorun olur mu acaba vicdan azabı çekiyorum resmen😔
aslanprenses_ Bagci01 çok erken başlamışsın. Keşke bu kadar erken başlamasaydın. Çünkü ilerde istesen de sırt üstü yatamayacaksın. Biraz biraz sırt üstü yatsan bir şey olmaz. Bir de iki tarafına da yatabilirsin çok takma kafana.
Hilal2901 Bagci01 yatabildiğim kadar yüzüstü yattım, karnım büyüyünce sırt üstü yattım, sırt üstü yatamayınca sağa sola yattım hiçbisiy de olmadı sağlıklı bir bebeğim var çok sükür🫶
aslanprenses_ Bagci01 32. Haftamdayım artık sırt üstü desteksiz yatamıyorum. Sırt boşluğumu doldurup hala sırt üstü uzanmaya çalışıyorum bazen. Rahat edene kadar yattım yani.