Ladybird06 Deniz unisex Bi isim olduğu için ilerde doktor vs. Olsa randevu alırken kız mı erkek mi diye düşünürler yok filancanın kızının adı da deniz gibi eleştiriyorlar ama ben çok seviyorum 😊 ve Deniz isminin Erkeğe daha çok yakıştığını düşünüyorum