Birbeneginannesi Kizlar geçen ay ayın 26 sında regl oldum dün pembe bugünde kahverengi akıntım var yerleşme kanaması falan olabilir mi yardım edin lütfen
Ebruli_08 Birbeneginannesi olabilir canım benim de öyle oldu ilk pembe geldi sonra kahveye döndü sonra gebe olduğumu öğrendim ☺️
Birbeneginannesi Ebruli_08 ya ben çocuk istemiyorum kızım var zaten ,10 aylık 🥹 sadece geldimi kanda peşine gelirdi 3 gündür her tuvalette kahverengi geliyor
RSRS57 ikranurkutay canim mendede 16sindan qehveyi rengde axinti gelir aybaşımda 24ü ya 25i olmalidir bu hamilelikmi yoxsa? Birde aybaşıya yaxin yeni sizler adetmi deyirsiz deyesen ona yaxin olur doğrudurmu yoxsa?yeni hormonlara yaxin qalxa bilermi aybaşıya yaxin?
ikranurkutay RSRS57 canim regrime 1 hafta kala leke şeklinde geldi yerleşme kanaması olduğunu söyledi doktorum
RSRS57 ikranurkutay canim mendede 16sinda qehvüyi rengde axinti var amma dokdorum deyir adetini bekle amma kandada +çixib idrar testdede