Elos21 benim çenemde olmuştu ama benimki kırmızı canım hamile kaldığım ilk haftalarda oldu cildiyeye gittim gebelik egzamasi dedi kortizonlu krem verdi sadece 10 kullan dedi o süreçte geçti ama kremi bırakınca devam etti herkes doğumdan sonra geçer diyor inşallah geçer