Babyy21 Detaylı ultrason için en uygun zaman 21. Hafta mı 22. Hafta mı arkadaşlar siz ne zaman yaptırdınız?
minikmucizeemaak Babyy21 burada araştırdığım kadarıyla en uygunu 22 olarak yazmıştı herkes bende 22+0 da yaptırmıştım
Babyy21 aysenuurr11 Slnaycn Naz1703 minikmucizeemaak Mrsfly Allah izin verirse bende 22. Haftada gideceğim sanırım en ideali o diye duydum bende
likesah Babyy21 23+2’de yaptirdim benim gittigim perinatolog 23. Haftadan itibaren kabul ediyordu detayli ultrason yapmayi. İc organlari daha iyi gozlemleniyor demisti.