Merhaba arkadaslar 39+4 üm bugün kontrolüm vardı bebişin suyu azalmış. Yarın doğumum olacak sabah 9 gibi yatışım yapılacak kese patlatılacak suni sancı ile denenecek en geç 4 e kadar denerim dedi doktor, olmazsa 4 gibi sezeryan ile alacak. ( bebeğim doğum pozisyonunda ama doğum kanalına girmemiş 2 santim açılmam var, vucudum normal doğum icin uygun) Sizce sunu sanci ile bebek kanala iner mi? Acaba. Bu konusa tecrübesi olan paylasabilir mi?