Melike_sevgi Anne1__ benimki o zaman 2200 dü doktor kilosu fazla demişti ama ben araştırdığımda normal olduğunu duydum yinede pek emin değilim. Şuan 37. Haftam kaç kg olmuş bilmiyorum ama bebişimin gelişimi iki hafta önde gidiyor bayadır
Anne1__ Melike_sevgi bencede normalmiş doktor niye öyle demiş acaba oo sizin yolunuz birmiş sayılır inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız🙏🫶
Anne1__ Comeasli sizinde kilolar hep normalmiş maşallah hep böyle sağlıklı kilosuyla devam eder inşallah🙏💖
Anne1__ Gamgamze yaa demekki benim kızçemin kilosu gayet iyi sizlerinki de hep aynıymış okudukça iyi hissediyorum🫶💖